€ 0,00 0 items

Klantenservice

Levering

Babymax hanteert twee verschillende vormen van afleveren:

1. Eigen bezorgservice
2. PostNL

Op deze pagina staan de voorwaarden Babymax hanteert voor de levering en welke bezorgservice gebruikt wordt.

Levertijden
Bestellingen worden uiteraard zo snel mogelijk afgeleverd. De levertijd van voorradige producten die verstuurd kunnen worden met PostNL bedraagt 1 á 2 werkdagen (na ontvangst van betaling). Mocht een bestelling niet op voorraad zijn, dan ontvangt u hierover een e-mail. U kunt de bestelling kosteloos ontbinden wanneer het artikel niet op voorraad is. Alle bestellingen die zijn betaald met iDEAL of Creditcard worden in de meeste gevallen de volgende dag door de postbode bezorgd.

Voor artikelen zoals babykamers, overige meubels en boxen geldt een andere levertijd. Als de bestelde artikelen op voorraad zijn, worden deze bezorgd binnen 2 á 3 weken. In dit geval zal onze eigen bezorgservice de bestelling komen afleveren omdat deze niet verstuurd kan worden met PostNL.

Eigen bezorgservice
Grote en zware artikelen zoals babykamers, boxen en overige grote en zware meubelen kunnen niet verstuurd worden met PostNL. Daarom heeft Babymax een eigen bezorgservice die deze artikelen bij je thuisbezorgd. Voor de aflevering wordt er een afspraak gemaakt.

Zodra je bestelling is verwerkt, ontvang je een e-mail met daarin alle bestelgegevens. Babymax neemt contact met je op om een definitieve afleverafspraak te maken.

Wij verwachten dat je tijdens de aflevering van je bestelling thuis aanwezig bent om de bestelde artikelen in ontvangst te nemen en te controleren.

Kun je om bepaalde redenen toch niet thuis zijn op het afgesproken tijdstip, dan verzoeken we je vriendelijk om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Als je niet thuis bent en hierover geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice, zal onze bezorgdienst een bericht achterlaten en dien je een nieuwe afspraak te maken met onze klantenservice.

PostNL
Alle artikelen die niet in de bovenstaande criteria zijn genoemd, worden via PostNL verstuurd. Je ontvangt altijd een e-mail met een trackingnummer van PostNL om je bestelling vanaf de volgende werkdag te kunnen volgen, totdat deze thuis bij je wordt afgeleverd. Alle bestellingen worden verstuurd met het kenmerk 'handtekening voor ontvangst'. Dit betekent dat de ontvanger thuis moet zijn tijdens de aflevering en moet tekenen zodra het pakket in ontvangst wordt genomen.

De postbode zal altijd twee bezorgpogingen doen waarna het pakket nog drie weken lang op het dichtstbijzijnde postkantoor kan worden afgehaald. Uiteraard laat PostNL altijd een bericht achter wat er met het pakketje gaat gebeuren.

Pakje Gemak
PostNL biedt de service Pakje Gemak aan. Deze dienst houdt in dat je het pakket, mits verzonden via PostNL, kunt laten afleveren op een zelf geselecteerd afleverpunt. Dit zijn 1700 winkellocaties in Nederland. Hier kun je het pakket ophalen op een tijdstip wanneer het u uitkomt. Tijdens de bestelprocedure kunt u deze optie selecteren.

PostNL Rembours
Artikelen die verstuurd kunnen worden met PostNL, kunnen enkel binnen Nederland verzonden worden onder rembours (contant betalen bij postbode). Bij alle zendingen die op deze manier worden verstuurd, zal eveneens een handtekening bij ontvangst gevraagd worden. Wij adviseren je voor de vlotte afhandeling het trackingsysteem in de gaten te houden zodat je de bestelling sneller in ontvangst kunt nemen. De leveringskosten zijn niet hetzelfde als een 'standaard' pakketzending. De rembourskosten bedragen € 15,00 per bestelling. Je ontvangt tevens een trackingnummer om je bestelling na 12 uur te kunnen volgen totdat deze thuis wordt afgeleverd. Helaas is het niet mogelijk om een bestelling onder rembours te versturen naar België aangezien PostNL alleen in Nederland pakketten verzendt onder rembours.

Klachten en Service

Klachten
Indien je een klacht hebt op één van onze producten of over onze dienstverlening, kun je contact opnemen met onze service-afdeling. Binnen maximaal 4 werkdagen na ontvangst van je melding ontvang je een inhoudelijke reactie op je klacht van één van onze medewerkers.

In veel gevallen is het mogelijk om de service direct af te handelen door één van onze medewerkers. In sommige gevallen moet het artikel naar de fabrikant worden gestuurd voor reparatie. Een autostoel of kinderwagen worden over het algemeen door de fabrikant gerepareerd. U ontvangt van ons dan een leenstoel/leenwagen.

Onze service is te bereiken via de telefoon, post en e-mail.

T.a.v. Service BabyMax
Kanaal-Zuid 72a
7332 BC Apeldoorn
Tel: 055-3127995

verkoop@babymax.nl

Heeft u een klacht over onze dienstverlening of onze service?
U kunt uw klacht schriftelijk indienen via info@babymax.nl.

Als de ingediende klacht niet door ons opgelost kan worden kunt u een klacht / geschil indienen bij Geschillencomissie Thuiswinkel, www.sgc.nl. Dat kan via postbus 90600, 2509 LP te Den Haag of via het ODR Platform.

Garantie
Op alle artikelen die Baby Max verkoopt zit garantie. Het gaat dan vooral om garantie die door de fabrikant wordt aangeboden. De meeste artikelen hebben een jaar garantie, dit doet niets af aan uw wettelijke rechten. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. U kunt de garantie van uw product vinden in de beschrijving van het artikel.

Mocht de garantie niet duidelijk zijn dan kunt u gerust contact opnemen met onze service afdeling. De service afdeling is te bereiken via het telefoonnummer 0318-510338 en via e-mail, verkoop@babymax.nl

Contactgegevens
Voor vragen over ons assortiment:

verkoop@babymax.nl

Voor vragen over uw webshop bestelling:

webshop@babymax.nl

Voor vragen betreffende een serviceaanvraag:

verkoop@babymax.nl

Adresgegevens
Baby Max
Kanaal-Zuid 72a
7332 BC Apeldoorn
Tel: 055-3127995

Rabobank: NL20RABO0118705385
Bic: RaboNL2U

BTW nummer: 8199.52.92B.B.01

Kvk: 09187672

Altijd gratis parkeren voor de deur!