Maxi-Cosi Marble Essential Blue

€ 349,00
Uit de collectie
  • Koop nu, betaal later met Klarna
  • Gratis retourneren tot 100 dagen na aankoop
  • Klanten beoordelen ons met een 9,4
  • Gratis verzending voor bestellingen boven €39,-

Omschrijving

Met de Maxi-Cosi Marble autostoel ligt je baby er extra comfortabel bij. Dankzij de platte ligstand met een hoek van 157 ◦ ligt je kindje heerlijk comfortabel in deze autostoel. De slaapstand kan

Specificaties

  • Geschikt vanaf de geboorte tot ca. 15 maanden
  • Geschikt voor kinderen vanaf 40 tot 85 cm
  • Bijna platte slaapstand
  • Comfortabele zitverkleiner en voering
  • Hoofdsteun en harnas in hoogte verstelbaar

Omschrijving

Met de Maxi-Cosi Marble autostoel ligt je baby er extra comfortabel bij. Dankzij de platte ligstand met een hoek van 157 ◦ ligt je kindje heerlijk comfortabel in deze autostoel. De slaapstand kan

Met de Maxi-Cosi Marble autostoel ligt je baby er extra comfortabel bij. Dankzij de platte ligstand met een hoek van 157 ◦ ligt je kindje heerlijk comfortabel in deze autostoel. De slaapstand kan gebruikt worden zowel binnen als buiten de auto.

ISOFIX-systeem

Het ideale aan dit autostoeltje is dat deze compleet wordt geleverd inclusief ISOFIX-systeem. Je hoeft deze dus niet meer los aan te schaffen. Dankzij het ISOFIX-systeem bevestig je de autostoel met één klik stevig in je auto.

De Maxi-Cosi Marble autostoel voldoet aan de strengste en nieuwste Europese veiligheidsstandaard voor i-Size. Het autostoeltje is geschikt voor kinderen vanaf de geboorte tot ca. 12 maanden. Het autostoeltje plaats je achterwaarts gericht in de auto, dit biedt betere bescherming voor het hoofd, de nek en het lichaam van je kindje.

Comfort

Het autostoeltje beschikt over een XL zonnekap met een kijk venster. Zo is je kindje altijd beschermt tegen de felle stralen van de zon. De bekleding van de autostoel is gemaakt van extra zacht materiaal en is wasbaar in de wasmachine.

Deze autostoel wordt geleverd inclusief bijpassende ISOFIX Base. 

Specificaties

  • Geschikt vanaf de geboorte tot ca. 15 maanden
  • Geschikt voor kinderen vanaf 40 tot 85 cm
  • Bijna platte slaapstand
  • Comfortabele zitverkleiner en voering
  • Hoofdsteun en harnas in hoogte verstelbaar
  • Ultrabeschermende XL-zonnekap met kiekeboevenster
  • Kan zowel in als buiten de auto in een comfortabele slaapstand worden gezet en draagt zo bij aan de gezondheid van je baby
  • Voldoet aan de nieuwste i-Size-veiligheidsstandaard (R129/03)
  • De Marble is inclusief een speciale Marble ISOFIX-basis voor optimale prestaties en installatiegemak

Bestelinformatie

Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij Baby Max?

Bestellen via de webshop
Je kunt eenvoudig een bestelling plaatsen via onze webshop.
Stap 1) Plaats je artikel(en) in de winkelwagen.
Stap 2) Vul je mailadres, naam, bezorgadres en eventueel telefoonnummer in.
Stap 3) Kies een verzendmethode. Wil je de bestelling bezorgd krijgen of haal je hem liever bij ons op in de winkel? Ook is het mogelijk om te kiezen voor een afhaalpunt.
Stap 4) Kies voor een betaalwijze. Zodra de betaalwijze is voldaan ontvang je per mail van ons een bestelbevestiging.

Bestellen via Cart2Quote
Vraag eenvoudig een offerte aan via onze webshop.
Stap 1) Voeg de product(en) welke je wil bestellen toe door te klikken op “toevoegen aan offerte”.
Stap 2) Vul je mailadres, naam en eventuele opmerkingen in.
Stap 3) Klik op “offerteaanvraag indienen”.
Stap 4) Je ontvangt binnen 1-2 werkdagen een op maat gemaakte offerte van ons per mail.
Stap 5) Wanneer je akkoord gaat met de offerte krijg je per mail van ons een betaallink. Je kunt dan op dezelfde manier betalen als de betaalmethodes op onze webshop. Zodra de betaalwijze is voldaan ontvang je per mail van ons een bestelbevestiging.

Bestellen via mail
Het is ook mogelijk om via de mail een bestelling te plaatsen. Stuur ons een mailtje naar sales@babymax.nl met de producten welke je wilt bestellen + je naam en het bezorgadres en wij sturen de order per mail naar je toe.

Bestellen per telefoon
Ook is het mogelijk om de bestelling telefonisch te plaatsen. Je kan ons bereiken op het volgende telefoonnummer: 085-0739802

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is mogelijk om je bestelling te annuleren, zolang deze nog niet is verzonden. Je kunt een verzoek tot annuleren op twee verschillende manieren doen: telefonisch: 085-0739802 of per mail naar: webshop@babymax.nl.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Het is mogelijk om je bestelling te wijzigen, zolang deze nog niet is verzonden. Je kunt een verzoek tot wijzigen op twee verschillende manieren doen: telefonisch: 085-0739802 of per mail naar: webshop@babymax.nl.

Betaal ik verzendkosten?

Binnen Europa betaal je boven de €39,- geen verzendkosten. Onder de €39,- zijn de verzendkosten €3,95.

Voor landen buiten de EU zijn de verzendkosten per land verschillend. Wanneer je tijdens het afrekenen het land selecteert zullen de juiste verzendkosten automatisch voor je berekend worden. Alle verzendingen zijn volledig verzekerd.

Worden artikelen in mijn winkelwagen voor mij gereserveerd?

Artikelen in je winkelwagen worden niet gereserveerd. Het is helaas ook niet mogelijk om items te reserveren.

Ik heb een teleurstellende zwangerschap gehad. Kan ik mijn bestelling(en) retour zenden?

Baby Max biedt een koopgarantie. Bij een teleurstellende zwangerschap zal Baby Max alle ongebruikte artikelen retour nemen en krijg je het reeds voor deze artikelen betaalde bedrag terugbetaald. De koopgarantie is geldig tot de geboorte van je baby en geldt niet voor goederen die al gewassen zijn. Wel mag de verpakking open zijn gemaakt, maar moet het artikel wel in dezelfde verpakking retour.

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Je hebt geen account nodig om bij ons een bestelling te kunnen plaatsen. Wel raden wij je aan om een account aan te maken bij Baby Max wanneer je iets wilt bestellen. In je account kan je je gegevens opslaan zodat deze automatisch in de checkout staan. Daarnaast heb je een handig overzicht van je bestelgeschiedenis.

Kan ik mijn bestelling ook later ontvangen?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt in het veld ‘opmerkingen’ een notitie achterlaten met een indicatie wanneer je de bestelling wilt ontvangen. Het is ook mogelijk om dit na de bestelling aan te geven, je kan hiervoor dan contact opnemen met de klantenservice.