€ 0,00 0 items

Meestgestelde Vragen - FAQ

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Indien u een bestelling heeft geplaatst op een werkdag voor 16:00, dan wordt deze meteen (indien op voorraad) verwerkt en klaargezet voor bezorging. Normaal gesproken ontvangt u uw bestelling de volgende werkdag al in huis.

Het kan zijn dat het artikel niet bij ons op voorraad is en besteld moet worden. Echter staan bij alle producten de verwachte levertijden vermeld. Indien u een bestelling plaats met artikelen met verschillende levertijden, dan dient u de langste levertijd aan te houden.


  • Hoe weet ik of mijn bestelling goed is ontvangen?

Wanneer u een bestelling plaatst via onze webshop ontvangt u binnen enkele minuten een bevestigingsmail in uw mailbox. Mocht u deze mail niet ontvangen kijk dan in uw spambox van uw mail. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.


  • Ontvang ik een track en tracé code?

Zodra uw pakket klaar staat voor verzending ontvangt u automatisch van ons een email met daarin de track en tracé code van uw bestelling.


  • Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Ja, u kunt ook bij Baby Max bestellen wanneer u in het buitenland woont. Baby Max bezorgt door geheel Europa. Voor het buitenland gelden echter andere bezorgtarieven.


  • Betaal ik verzendkosten?

Bij bestellingen onder de 40,- euro worden er 3,95 euro aan verzendkosten in rekening gebracht. Bij bestellingen boven de 40,- euro worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.


  • Welke betalingsmogelijkheden heeft Baby Max?

Ideal, Bankcontact / Mister Cash, AfterPay - Digitale Factuur, PayPal, Mastercard, Visacard, Rembours en afhalen in winkel


  • Waarom lukt het niet om mijn bestelling via After Pay te plaatsen?

Mocht u uw bestelling via After Pay niet slagen? Neem dan contact op met After Pay. Zij kunnen u hier meer inzicht ingeven.


  • Hoe kan ik mijn bestelling ruilen en/of retourneren?

Indien je een artikel na beoordeling wilt ruilen of wilt retourneren, kan dit altijd binnen 14 dagen na aflevering van je bestelling. De termijn van 14 dagen gaat in op de dag na de dag van aflevering. Indien je een artikel(en) naar ons terugstuurt, zijn de verzendkosten voor de retourzending voor eigen rekening. Bij de orderbevestiging in uw mailbox vind u in de bijlage het retour formulier. Deze kunt u uitprinten en bij uw retourzending voegen.

U kunt uw bestelling retour sturen naar onderstaand adres:

Baby Max, Pollaan 48, 7202 BX Zutphen

Het aankoopbedrag, excl. verzendkosten voor de heenzending, worden z.s.m. en uiterlijk binnen 14 dagen terugbetaald op het rekeningnummer waarmee ook is betaald.

Stuur de artikelen altijd compleet (incl. alle accessoires behorende bij het artikel) en, indien redelijkerwijs mogelijk, in orginele, onbeschadigde verpakking.



Ik heb een verkeerd artikel ontvangen?

Het kan gebeuren dat wij per ongeluk een verkeerd artikel(en) naar je hebben verzonden. Neem in dit geval contact met ons op via de mail (webshop@babymax.nl) of telefonisch (055 312 7995). Wij zorgen er dan voor dat dit zo snel mogelijk voor u wordt opgelost.



Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Mocht uw bestelling nog niet zijn verzonden dan is het mogelijk om uw bestelling te annuleren. Neem in dit geval contact met ons op via de mail (webshop@babymax.nl) of telefonisch (055 312 7995).

Heeft u de order reeds voldaan ? Dan wordt na annulering het aankoopbedrag binnen 7 dagen teruggestort. Is de order reeds geleverd, dan geldt bovenstaande retourenprocedure (zie ruilen en retourneren).