€ 0,00 0 items

Meestgestelde Vragen - FAQ

  • Hoe kan ik een bestelling plaasten?
  1. Verzamel uw gewenste artikelen door ze toe te voegen aan de winkelwagen.
  2. Tevreden met uw keuze? Klik op het winkelwagen icoon, controleer uw bestelling en ga naar de kassa.
  3. Voeg uw persoonlijke informatie toe zoals naam en adresgegevens.
  4. Rond af door te betalen. Dat kan bijvoorbeeld met iDeal, Afterpay of Creditcard.
  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Indien u een bestelling heeft geplaatst op een werkdag voor 16:00, dan wordt deze meteen (indien op voorraad) verwerkt en klaargezet voor bezorging. Normaal gesproken ontvangt u uw bestelling de volgende werkdag al in huis.

Het kan zijn dat het artikel niet bij ons op voorraad is en besteld moet worden. Echter staan bij alle producten de verwachte levertijden vermeld. Indien u een bestelling plaats met artikelen met verschillende levertijden, dan dient u de langste levertijd aan te houden.


  • Hoe weet ik of mijn bestelling goed is ontvangen?

Wanneer u een bestelling plaatst via onze webshop ontvangt u binnen enkele minuten een bevestigingsmail in uw mailbox. Mocht u deze mail niet ontvangen kijk dan in uw spambox van uw mail. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.


  • Ontvang ik een track en tracé code?

Zodra uw pakket klaar staat voor verzending ontvangt u automatisch van ons een email met daarin de track en tracé code van uw bestelling.


  • Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Ja, u kunt ook bij Baby Max bestellen wanneer u in het buitenland woont. Baby Max bezorgt door geheel Europa. Voor het buitenland gelden echter andere bezorgtarieven.


  • Betaal ik verzendkosten?

Bij bestellingen onder de 40,- euro worden er 3,95 euro aan verzendkosten in rekening gebracht. Bij bestellingen boven de 40,- euro worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.


  • Welke betalingsmogelijkheden heeft Baby Max?

Ideal, Bankcontact / Mister Cash, AfterPay - Digitale Factuur, PayPal, Mastercard, Visacard, CreditClick, American Express, Online Überweisen en afhalen in winkel. Bij een betaling via Afterpay worden er 1,95 aan kosten gerekend.

  • Waarom lukt het niet om mijn bestelling via After Pay te plaatsen?

Mocht u uw bestelling via After Pay niet slagen? Neem dan contact op met After Pay. Zij kunnen u hier meer inzicht ingeven.


  • Hoe kan ik mijn bestelling ruilen en/of retourneren?

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping , maar bent hiertoe niet verplicht.Klik hier voor het formulier:

Modelformulier_voor_herroeping (3).docx


Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.




Gevolgen van de herroeping



Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.



U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.



De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.



Ons retouradres
Baby Max, Pollaan 48, 7202 BX Zutphen



U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen?

Het kan gebeuren dat wij per ongeluk een verkeerd artikel(en) naar je hebben verzonden. Neem in dit geval contact met ons op via de mail (webshop@babymax.nl) of telefonisch (055 312 7995). Wij zorgen er dan voor dat dit zo snel mogelijk voor u wordt opgelost.


Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Mocht uw bestelling nog niet zijn verzonden dan is het mogelijk om uw bestelling te annuleren. Neem in dit geval contact met ons op via de mail (webshop@babymax.nl) of telefonisch (055 312 7995).

Heeft u de order reeds voldaan ? Dan wordt na annulering het aankoopbedrag binnen 7 dagen teruggestort. Is de order reeds geleverd, dan geldt bovenstaande retourenprocedure (zie ruilen en retourneren).

Alle Prijzen op onze website zijn inclusief 21% BTW.