Joolz Aer+/2/Day 5 Newborn Insert
- Koop nu, betaal later met Klarna
- Retourneren tot 100 dagen na aankoop
- Klanten beoordelen ons met een 9,4
- Ergens goedkoper gezien, of meerdere items bestellen? Vraag offerte aan.
Omschrijving
Wil je jouw Joolz kinderwagen al vanaf de geboorte gebruiken, zonder een aparte reiswieg aan te schaffen? Met de Joolz Newborn Insert voor de Aer+, Aer 2 en Day 5 maak je je kinderwagen direct geschikt voor pasgeboren baby’s. Een slimme en comfortabele oplossing voor ouders die graag licht en flexibel op pad gaan.
Specificaties
- Geschikt voor de Joolz Aer+, Joolz Aer 2 en Joolz Day 5
- Maakt je kinderwagen geschikt vanaf de geboorte
- Geen aparte reiswieg nodig – lichtgewicht en ruimtebesparend
- Eenvoudige bevestiging met de bestaande gordels
- Comfortabele, platte lighouding voor je pasgeboren baby
Omschrijving
Wil je jouw Joolz kinderwagen al vanaf de geboorte gebruiken, zonder een aparte reiswieg aan te schaffen? Met de Joolz Newborn Insert voor de Aer+, Aer 2 en Day 5 maak je je kinderwagen direct geschikt voor pasgeboren baby’s. Een slimme en comfortabele oplossing voor ouders die graag licht en flexibel op pad gaan.
Joolz Aer+/2/Day 5 Newborn Insert – comfort vanaf de eerste dag
Wil je jouw Joolz kinderwagen al vanaf de geboorte gebruiken, zonder een aparte reiswieg aan te schaffen? Met de Joolz Newborn Insert voor de Aer+, Aer 2 en Day 5 maak je je kinderwagen direct geschikt voor pasgeboren baby’s. Een slimme en comfortabele oplossing voor ouders die graag licht en flexibel op pad gaan.
De newborn insert wordt eenvoudig op het zitje van de kinderwagen geplaatst en bevestigd met de bestaande gordels. Zet de rugleuning in de laagste stand, en je baby ligt veilig, vlak en comfortabel – precies zoals het hoort in de eerste maanden.
Of je nu door de stad wandelt of op reis gaat, met de Joolz Newborn Insert ben je altijd klaar om te gaan – vanaf dag één. Licht, praktisch en comfortabel: de perfecte start voor jou en je baby.
Specificaties
- Geschikt voor de Joolz Aer+, Joolz Aer 2 en Joolz Day 5
- Maakt je kinderwagen geschikt vanaf de geboorte
- Geen aparte reiswieg nodig – lichtgewicht en ruimtebesparend
- Eenvoudige bevestiging met de bestaande gordels
- Comfortabele, platte lighouding voor je pasgeboren baby
Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij Baby Max?
Bestellen via de webshop
Je kunt eenvoudig een bestelling plaatsen via onze
webshop.
Stap 1) Plaats je artikel(en) in de winkelwagen.
Stap 2)
Vul je mailadres, naam, bezorgadres en eventueel telefoonnummer in.
Stap 3) Kies een
verzendmethode. Wil je de bestelling bezorgd krijgen of haal je hem liever bij ons op in de winkel? Ook is
het mogelijk om te kiezen voor een afhaalpunt.
Stap 4) Kies voor een betaalwijze. Zodra
de betaalwijze is voldaan ontvang je per mail van ons een bestelbevestiging.
Bestellen via Cart2Quote
Vraag eenvoudig een offerte aan via onze webshop.
Stap
1) Voeg de product(en) welke je wil bestellen toe door te klikken op “toevoegen aan
offerte”.
Stap 2) Vul je mailadres, naam en eventuele opmerkingen in.
Stap
3) Klik op “offerteaanvraag indienen”.
Stap 4) Je ontvangt binnen 1-2
werkdagen een op maat gemaakte offerte van ons per mail.
Stap 5) Wanneer je akkoord gaat
met de offerte krijg je per mail van ons een betaallink. Je kunt dan op dezelfde manier betalen als de
betaalmethodes op onze webshop. Zodra de betaalwijze is voldaan ontvang je per mail van ons een
bestelbevestiging.
Bestellen via mail
Het is ook mogelijk om via de mail een bestelling te plaatsen. Stuur
ons een mailtje naar sales@babymax.nl met de producten welke je wilt bestellen + je naam en het bezorgadres
en wij sturen de order per mail naar je toe.
Bestellen per telefoon
Ook is het mogelijk om de bestelling telefonisch te plaatsen. Je
kan ons bereiken op het volgende telefoonnummer: 085-0739802
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Het is mogelijk om je bestelling te annuleren, zolang deze nog niet is verzonden. Je kunt een verzoek tot annuleren op twee verschillende manieren doen: telefonisch: 085-0739802 of per mail naar: webshop@babymax.nl.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Het is mogelijk om je bestelling te wijzigen, zolang deze nog niet is verzonden. Je kunt een verzoek tot wijzigen op twee verschillende manieren doen: telefonisch: 085-0739802 of per mail naar: webshop@babymax.nl.
Betaal ik verzendkosten?
Binnen Europa betaal je boven de €39,- geen verzendkosten. Onder de €39,- zijn de verzendkosten €4,95.
Voor landen buiten de EU zijn de verzendkosten per land verschillend. Wanneer je tijdens het afrekenen het land selecteert zullen de juiste verzendkosten automatisch voor je berekend worden. Alle verzendingen zijn volledig verzekerd.
Worden artikelen in mijn winkelwagen voor mij gereserveerd?
Artikelen in je winkelwagen worden niet gereserveerd. Het is helaas ook niet mogelijk om items te reserveren.
Ik heb een teleurstellende zwangerschap gehad. Kan ik mijn bestelling(en)
retour zenden?
Baby Max biedt een koopgarantie. Bij een teleurstellende zwangerschap zal Baby Max alle ongebruikte artikelen retour nemen en krijg je het reeds voor deze artikelen betaalde bedrag terugbetaald. De koopgarantie is geldig tot de geboorte van je baby en geldt niet voor goederen die al gewassen zijn. Wel mag de verpakking open zijn gemaakt, maar moet het artikel wel in dezelfde verpakking retour.
Heb ik een account nodig om te bestellen?
Je hebt geen account nodig om bij ons een bestelling te kunnen plaatsen. Wel raden wij je aan om een account aan te maken bij Baby Max wanneer je iets wilt bestellen. In je account kan je je gegevens opslaan zodat deze automatisch in de checkout staan. Daarnaast heb je een handig overzicht van je bestelgeschiedenis.
Kan ik mijn bestelling ook later ontvangen?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt in het veld ‘opmerkingen’ een notitie achterlaten met een indicatie wanneer je de bestelling wilt ontvangen. Het is ook mogelijk om dit na de bestelling aan te geven, je kan hiervoor dan contact opnemen met de klantenservice.