Klantenservice

We zijn hier voor jou!

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 10:00 tot 17:00

Bestellen Betaling Verzending en bezorging Retourneren Garantie

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij Baby Max?

Bestellen via de webshop
Je kunt eenvoudig een bestelling plaatsen via onze webshop.
Stap 1) Plaats je artikel(en) in de winkelwagen.
Stap 2) Vul je mailadres, naam, bezorgadres en eventueel telefoonnummer in.
Stap 3) Kies een verzendmethode. Wil je de bestelling bezorgd krijgen of haal je hem liever bij ons op in de winkel? Ook is het mogelijk om te kiezen voor een afhaalpunt.
Stap 4) Kies voor een betaalwijze. Zodra de betaalwijze is voldaan ontvang je per mail van ons een bestelbevestiging.

Bestellen via Cart2Quote
Vraag eenvoudig een offerte aan via onze webshop.
Stap 1) Voeg de product(en) welke je wil bestellen toe door te klikken op “toevoegen aan offerte”.
Stap 2) Vul je mailadres, naam en eventuele opmerkingen in.
Stap 3) Klik op “offerteaanvraag indienen”.
Stap 4) Je ontvangt binnen 1-2 werkdagen een op maat gemaakte offerte van ons per mail.
Stap 5) Wanneer je akkoord gaat met de offerte krijg je per mail van ons een betaallink. Je kunt dan op dezelfde manier betalen als de betaalmethodes op onze webshop. Zodra de betaalwijze is voldaan ontvang je per mail van ons een bestelbevestiging.

Bestellen via mail
Het is ook mogelijk om via de mail een bestelling te plaatsen. Stuur ons een mailtje naar sales@babymax.nl met de producten welke je wilt bestellen + je naam en het bezorgadres en wij sturen de order per mail naar je toe.

Bestellen per telefoon
Ook is het mogelijk om de bestelling telefonisch te plaatsen. Je kan ons bereiken op het volgende telefoonnummer: 085-0739802

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is mogelijk om je bestelling te annuleren, zolang deze nog niet is verzonden. Je kunt een verzoek tot annuleren op twee verschillende manieren doen: telefonisch: 085-0739802 of per mail naar: webshop@babymax.nl.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Het is mogelijk om je bestelling te wijzigen, zolang deze nog niet is verzonden. Je kunt een verzoek tot wijzigen op twee verschillende manieren doen: telefonisch: 085-0739802 of per mail naar: webshop@babymax.nl.

Betaal ik verzendkosten?

Binnen Europa betaal je boven de €39,- geen verzendkosten. Onder de €39,- zijn de verzendkosten €3,95.

Voor landen buiten de EU zijn de verzendkosten per land verschillend. Wanneer je tijdens het afrekenen het land selecteert zullen de juiste verzendkosten automatisch voor je berekend worden. Alle verzendingen zijn volledig verzekerd.

Worden artikelen in mijn winkelwagen voor mij gereserveerd?

Artikelen in je winkelwagen worden niet gereserveerd. Het is helaas ook niet mogelijk om items te reserveren.

Ik heb een teleurstellende zwangerschap gehad. Kan ik mijn bestelling(en) retour zenden?

Baby Max biedt een koopgarantie. Bij een teleurstellende zwangerschap zal Baby Max alle ongebruikte artikelen retour nemen en krijg je het reeds voor deze artikelen betaalde bedrag terugbetaald. De koopgarantie is geldig tot de geboorte van je baby en geldt niet voor goederen die al gewassen zijn. Wel mag de verpakking open zijn gemaakt, maar moet het artikel wel in dezelfde verpakking retour.

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Je hebt geen account nodig om bij ons een bestelling te kunnen plaatsen. Wel raden wij je aan om een account aan te maken bij Baby Max wanneer je iets wilt bestellen. In je account kan je je gegevens opslaan zodat deze automatisch in de checkout staan. Daarnaast heb je een handig overzicht van je bestelgeschiedenis.

Kan ik mijn bestelling ook later ontvangen?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt in het veld ‘opmerkingen’ een notitie achterlaten met een indicatie wanneer je de bestelling wilt ontvangen. Het is ook mogelijk om dit na de bestelling aan te geven, je kan hiervoor dan contact opnemen met de klantenservice.

Betaling

Welke betaalmethodes accepteert Baby Max?

Bij Baby Max maken wij het jou graag zo gemakkelijk mogelijk om de betaling van een bestelling te voltooien. Je kunt bij ons gebruik maken van de volgende betaalmethodes:

  • iDeal (Nederland) Betaal gemakkelijk en snel met iDeal via de vertrouwde online omgeving van jouw eigen bank.
  • Creditcard Maak gebruik van MasterCard, Maestro, VISA of American Express.
  • PayPal Reken snel en gemakkelijk af met je PayPal account.
  • Klarna Shop nu, en betaal je bestelling direct, achteraf of in termijnen zodra je deze hebt ontvangen en besloten hebt te houden. Met Klarna achteraf betalen betaal je tot en met 14 of 30 dagen later.
  • Bankoverboeking Deze betrouwbare betaalmethode kan wereldwijd gebruikt worden.
  • SofortBanking Betaal gemakkelijk en snel via de vertrouwde online omgeving van jouw eigen bank.
  • Bancontact (België) Bancontact is een populaire betaalmethode voor onze klanten uit België. Je kunt eenvoudig afrekenen met je Bancontact app.
  • Trustly (Scandinavië) Trustly is een populaire betaalmethode voor onze klanten uit Scandinavië. Hiermee kun je eenvoudig afrekenen in je eigen vertrouwde bankomgeving.
  • Giropay (Duitsland) Giropay is een populaire betaalmethode voor onze klanten uit Duitsland. Hiermee kun je eenvoudig afrekenen in je eigen vertrouwde bankomgeving.
  • Dankort (Denemarken) Dankort is een populaire betaalmethode voor onze klanten uit Denemarken.
  • Carte Bleue (Frankrijk) Carte Bleue is een populaire betaalmethode voor onze klanten uit Frankrijk.
  • EPS (Oostenrijk) EPS is een populaire betaalmethode voor onze klanten uit Oostenrijk.
  • ING Homepay (België) ING Homepay is een populaire betaalmethode voor onze klanten uit België.
  • Santander Geniet eerst van je aankoop en betaal achteraf per maand. Met Santander kun je ervoor kiezen om je aankoop gespreid te betalen.
  • Apple Pay Betaal eenvoudig en snel je bestelling via je Apple apparaat.
  • In3 Betaal je aankoop in 3 termijnen. De eerste betaling wordt via iDeal uitgevoerd. De tweede betaling zal 30 dagen na de eerste betaling betaald moeten worden, met de laatste betaling 30 dagen daarna.
Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Baby Max bezorgt wereldwijd. Het is dus geen probleem om je bestelling vanuit het buitenland te plaatsen. Om dit zo gemakkelijk mogelijk voor jou te maken bieden wij veel verschillende betaalopties aan.

Kan ik meerdere coupons gebruiken?

Het is mogelijk om één coupon code per bestelling te gebruiken. Het is niet mogelijk om meerdere coupon codes te gebruiken.

Kan ik BTW terugvragen als ik buiten de EU woon?

Bij het selecteren van het verzendland wordt de Nederlandse 21% BTW in mindering gebracht. De BTW, invoerrechten en verzendkosten van het desbetreffende land worden automatisch bijgevoegd. Je krijgt dus tijdens het bezorgen van je bestelling niet te maken met onverwachte extra kosten.

Zijn de vermelden prijzen op de website in- of exclusief BTW?

Onze prijzen op de website zijn altijd inclusief BTW.

Mijn creditcard wordt niet geaccepteerd, wat kan ik doen?

Dat is jammer om te horen. Wij helpen je graag verder.

  1. Neem contact op met jouw creditcardmaatschappij om te informeren wat er mis gaat. De creditcardmaatschappij kan vaak precies nazien wat er mis gaat.
  2. Mocht de oorzaak niet achterhaald worden dan zal het wellicht aan ons liggen. Verwijder je cookies of probeer de bestelling te plaatsen in een andere browser.
  3. Mocht dit ook niet lukken. Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag om dit verder uit te zoeken.
Wat is het rekeningnummer van Baby Max?

Wil je betalen via bankoverschrijving? Dan kan je het geld overmaken naar ons rekeningnummer: NL20RABO0118705385. Vermeld bij het betalen altijd je naam en ordernummer.

Verzending en bezorging

Hoelang duurt de levering van mijn bestelling?

Houd onze website goed in de gaten, de actuele levertijden staan vermeld op de productpagina, in je winkelmandje en op de orderbevestiging.

Mocht u meerdere artikelen willen bestellen met verschillende levertijden dan wordt alles in één keer naar je verzonden, zodra alle artikelen beschikbaar zijn in ons magazijn. Mocht je alvast een deellevering willen ontvangen, dan is dit ook mogelijk in overleg.

Uit welke bezorgopties kan ik kiezen?

Tijdens het plaatsen van jouw bestelling kun je kiezen uit de volgende bezorgopties:

  1. Bezorging aan huisadres Het is mogelijk om jouw bestelling te laten versturen naar jouw huisadres. Zodra jouw bestelling klaar is voor verzending wordt deze z.s.m. naar het door jouw opgegeven adres verzonden.
  2. Afhaalpunt Het is ook mogelijk om jouw bestelling te laten versturen naar een UPS afhaalpunt. Tijdens het afrekenen kun je kiezen voor een UPS afhaalpunt bij jouw in de buurt.
  3. Afhalen in de winkel Het is ook mogelijk om jouw bestelling bij ons in de winkel te komen afhalen. Wij sturen je per mail een bevestiging zodra jouw bestelling klaar ligt.
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres?

Jazeker, dat is mogelijk. Tijdens het plaatsen van jouw bestelling kun je kiezen voor een ander bezorgadres.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra jouw bestelling is verzonden ontvang je een mail met daarin een track en tracé van jouw pakket(ten). Hier kun je de status van jouw bestelling volgen.

Mijn pakket is bezorgd maar ik heb niets ontvangen?

Heb je de track en tracé code van jouw bestelling al gecheckt? Daarmee kan je zien waar jouw pakket zich op dit moment bevindt. Het zou kunnen dat het pakket is afgegeven bij de buren, of een afhaalpunt. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Er ontbreekt een artikel van mijn bestelling. Ontvang ik deze nog?

Wat vervelend om te horen. Soms komt het voor dat één van jouw pakketten nog onderweg is. Neem contact op met onze klantenservice dan kijken wij dit graag voor je na.

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling kosteloos retourneren?

Gratis retour met Homerr 

Homerr is een duurzaam koeriersbedrijf dat bestaat uit ophaal- en afgiftepunten. Je kunt je retourpakket kosteloos bij een HomerrPunt inleveren. Vaak hebben deze punten ruimere openingstijden. Door het unieke netwerk hebben ze vaak ruimere openingstijden dan de traditionele postkantoren. Daarnaast maken ze gebruik van busjes die toch al bij jou door de straten rijden. Zo kunnen ze tot wel 79% CO2 uitstoot besparen per pakket. Een bijkomend voordeel is dat je geen label hoeft te printen. Lever simpelweg je pakket in bij een van de 1.600 HomerrPunten en laat de QR code zien bij het inleveren van het pakket. Homerr doet de rest! Homerr houdt je per e-mail op de hoogte van de status van je zending. Binnen 14 dagen ontvang je vervolgens het bedrag op je rekening. Let op: pakketten groter dan 80x35x35 cm kunnen niet worden verwerkt, en deze dienst is alléén beschikbaar voor Nederland en België. (Voor andere landen en andere formaten zullen we een los etiket verzenden op aanvraag) Klik op onderstaande link om je pakket te retourneren:

Baby Max Retourneren

Hoelang heb ik de tijd om mijn bestelling retour te sturen?

Je kan jouw bestelling binnen 100 dagen na ontvangst naar ons retour sturen. Zo heb je alle tijd om rustig over jouw aankoop na te denken.

Aan welke voorwaarden moet mijn retour voldoen?

Je kan jouw bestelling binnen 100 dagen kosteloos naar ons retour sturen. De artikelen dienen ongebruikt en in de originele verpakking te zitten. Graag bij het retourneren transparant tape te gebruiken.

Kan ik artikelen met korting retourneren?

Jazeker, voor een product met korting gelden dezelfde retourvoorwaarden als onze andere producten.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn aankoop bedrag retour?

Zodra jouw pakket bij ons retour is gekomen zullen wij deze zo snel mogelijk verwerken. Mocht je de bestelling al betaald hebben dan ontvang je het bedrag binnen 14 werkdagen retour op de rekening waarmee je ook hebt betaald.

Garantie

Hoelang heb ik garantie op mijn bestelling?

De garantietermijn is per product verschillend. Op de productpagina van het artikel kun je de garantietermijn terug vinden. Mocht je dit niet kunnen terug vinden neem dan contact op met onze klantenservice wij zoeken dit graag voor je uit.

Mijn aankoop heeft schade of is defect. Hoe kan ik een garantieclaim aanvragen?

Wat vervelend om te horen. Neem contact op met onze service afdeling zoals aangegeven in onderstaande stappen.

  1. Maak een duidelijke foto of video van het defect.
  2. Stuur de foto en/of video samen met uw ordernummer naar service@babymax.nl.
  3. Wij nemen binnen enkele dagen contact met u op voor de verdere afhandeling.
Kost het mij geld om een garantieclaim aan te melden vanuit het buitenland?

Zolang het product nog binnen de garantie periode valt wordt een service welke onder garantie valt kosteloos voor u gerepareerd of vervangen. Wij sturen het defecte onderdeel kosteloos naar u op. U hoeft het defecte product in de meeste gevallen niet naar ons retour te sturen.

Wat is de status van mijn service aanmelding?

Soms kan het even duren voordat het juiste onderdeel bij ons binnen is, of dat wij wachten op reactie van onze leverancier. Neem gerust contact op met service@babymax.nl. Dan kijken wij dit graag voor je na.

Kan ik ook langskomen in de winkel om een garantieclaim aan te melden?

Jazeker. Neem van te voren wel contact op met onze klantenservice om hier een afspraak voor in te plannen. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat een collega van de serviceafdeling voor je aanwezig is om jou te helpen bij de afhandeling van de service aanvraag.

Wat kan ik doen na een teleurstellende zwangerschap?

Bij een teleurstellende zwangerschap kun je de bestelde artikelen gratis retourneren naar ons magazijn, de producten dienen wel ongebruikt en in de originele verpakking te zitten. Dit kan dus ook nog buiten de retourtermijn. Na ontvangst van de artikelen ontvang je het volledige aankoopbedrag terug op de rekening waarmee je ook hebt betaald.

Search engine powered by ElasticSuite